آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا در استان قزوین

حمزه ای گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از دوشنبه ۱۶ فروردین ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «اسدالله حمزه ای» شب گذشته (یکشنبه 15 فروردین) در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین بیان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از دوشنبه 16 فروردین به مدت هفت روز آغاز می شود و تا 22 فروردین ماه ادامه دارد و کار ثبت نام از ساعت هشت صبح تا 18 بعدازظهر صورت می گیرد.

 

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: چهار روش برای ثبت نام در نظر گرفته شده است که 2 روش به صورت مجازی است که در روش نخست از طریق نصب اپلیکیشن موبایلی که در پرتال وزارت کشور وجود دارد، افراد می توانند کار ثبت نام در تلفن همراه انجام دهند.  

 

وی عنوان کرد: روش دیگر نصب برنامه ای است که در پرتال وزارت کشور بوده و داوطلبان می توانند این برنامه را روی رایانه خود نصب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند، در 2 روش مجازی مذکور از پیش شماره 30007787 یک پیامک در خصوص انجام ثبت نام به داوطبان ارسال می شود.

 

حمزه ای اعلام کرد: همپنین داوطلبان می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند و در این روش هم رسید از دفتر مربوطه دریافت می کنند و در روش چهارم هم داوطلبان می توانند به بخشداری ها مراجعه کرده و کار ثبت نام را انجام دهند.

 

وی با اشاره به شرایط شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا اظهار کرد: داشتن 25 سال تمام و داشتن مدرک تحصیلی بر اساس اعلام وزارت کشور و داشتن گواهی سوء پیشینه از جمله شرایط لازم برای ثبت نام است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در پایان یادآور شد: انتخابات شوراهای اسلامی روستا در روستاهای بالای 20 خانوار برگزار می شود.

کد خبر 1042830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha