۲۲۶ میلیون تومان جهت کمک به نیازمندان طبسی هزینه شد

مدیر کمیته امداد طبس از هزینه کرد ۲۲۶ میلیون تومان جهت کمک به نیازمندان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور تهیه پوشاک، بسته های غذایی، غذای گرم و غیره خبر داد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان طبس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اولین کمک مومنانه خود را بین نیازمندان تحت پوشش در سال جدید توزیع کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس با بیان اینکه از ابتدای سال 1400 تاکنون در راستای رزمایش همدلی و مواسات 200 سبد غذایی بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شد، افزود: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و چای است و جهت تهیه این بسته های غذایی اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: به منظور حمایت از خانوارهای نیازمند تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان طبس 200 عدد کارت هدیه به ارزش 60 میلیون تومان از ابتدای نوروز 1400 تاکنون اهدا شده است.

 

بیضی زاده به بحث توزیع پوشاک بین نیازمندان طبسی اشاره کرد و گفت: در این راستا برای تهیه پوشاک نیازمندان اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان هزینه شده است و بحث توزیع یکصد جفت کفش نیز در دستور کار قرار داشته است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس عنوان کرد: از ابتدای سال 1400 تاکنون 850 پُرس غذای گرم به ارزش 130 میلیون ریال و 580 کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش 580 میلیون ریال بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است.

 

وی در پایان گفت: در این مرحله از رزمایش همدلی و مواسات در شهرستان طبس که به منظور حمایت از خانوارهای نیازمند در سال جدید اجرا شده اعتباری بالغ بر 226 میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 1042849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha