زیست مجازی دانش آموزان دغدغه کانون فرهنگی مسجد جامع رجایی شهر است

خسروجردی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و ضرورت برنامه ریزی های لازم در این فضا گفت: زیست مجازی دانش آموزان یکی از ضرورت های توجه خانواده ها و از دغدغه های مسجد جامع رجایی شهر کرج است.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص راهبرد فعالیتی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج در سال ۱۴۰۰ گفت: مهمترین اولویت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج فعالیت در عرصه رسانه است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: زیست مجازی فرزندان یکی از ضرورت های توجه خانواده ها است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه خانواده نسبت به فعالیت فرزندان در فضای مجازی بیان کرد: شکاف دیجیتال و آگاهی امروز مشکل اساسی والدین و از موانع جدی فرزندپروری صحیح در عصر رسانه است. 

 

وی اظهار کرد: مخاطبان اصلی فضای مجازی بسیاری از نوجوانان و جوانانی هستند که با توجه به گروه سنی آنان و محتواهایی که از طرف گردانندگان فضای مجازی ارائه می شود، حداقل سن لازم برای این برنامه ها را ندارند. 

 

طرح سیم کارت های امن دانش آموزی روی کاغذ ماند

 

خسروجردی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مسئولان ، مربیان و متولیان نسبت به امنیت دانش آموزان در فضای مجازی بیان کرد: طرح سیم کارت های امن دانش آموزی از جمله طرح های خوبی است که متأسفانه همچنان روی کاغذ مانده است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج با راه اندازی سامانه رسانه ای مسجد برای سال ۱۴۰۰ ویژه برنامه های موثری از جمله محتواسازی در فضای مجازی را در نظر دارد. 

کد خبر 1042880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha