سومین جشنواره « نردبان آسمان» در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود

رادمان گفت:سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم با عنوان نردبان آسمان به صورت غیر حضوری ویژه کودکان و نوجوانان با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

«علیرضا رادمان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه کانون های مساجد محلی برای رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان است، گفت: با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت صراط نور سبزوار سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم با عنوان نردبان آسمان به صورت غیر حضوری در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

 

مسئول ستاد کانون های مساجد سبزوار افزود:این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی، انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید، گسترش آموزه های قرآنی در قالب قصه های قرآنی و تولید آثار فاخر قرآنی مرتبط طراحی و ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

 

وی اظهارکرد:علاقمندان می توانند به انتخاب خود در هر یک از بخش های جشنواره و یا هر دو بخش(قصه خوانی و یا قصه گویی) شرکت نمایند که در بخش قصه خوانی شرکت کنندگان باید تمام و یا بخش هایی از یک داستان قرآنی را از روی متن خوانده و در یک فایل ۴ تا ۷ دقیقه ای ضبط و ارسال کنند.

 

رادمان ادامه داد:در بخش قصه گویی هم شرکت کنندگان باید یک داستان قرآنی را به انتخاب خود به صورت فایل صوتی ۴ تا ۷ دقیقه ای و یا به صورت کلیپ تصویری ۳ تا ۵ دقیقه ای ضبط و ارسال کنند که ارسال فایل تصویری در این بخش از امتیاز بیشتری برخوردار است.

 

مسئول ستاد کانون های مساجد سبزوار با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در تمامی شبکه های اجتماعی به شماره های ۰۹۱۵۵۷۱۵۳۴۶ و ۰۹۰۳۴۵۰۶۹۴۴ ارسال کنند، گفت:تاکید می شود که فایل های تصویری با حجم پایین ارسال شود و نیاز به کیفیت تصویری بالا نیست چرا که ملاک چگونگی قصه گویی حرکات بدن است.

 

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار پایان ماه مبارک ۱۴۰۰ است، افزود: آدرس دبیرخانه جشنواره سبزوار، حاشیه غربی میدان نقابشک، ساختمان کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

کد خبر 1042901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha