توزیع ۱۱۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان با همت کانون منتظران مهدی (عج)

حجت الاسلام ایلخانی گفت: طی ایام نوروز و اعیاد شعبانیه ۱۱۵ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند از سوی کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) توزیع شد.

«حجت الاسلام مهران ایلخانی»در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در ملایر  گفت: کانون  فرهنگی، هنری منتظران مهدی شهرسامن در دهه ۹۰ تاسیس شده و بیش از یکصد و عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن  با بیان اینکه  این کانون یکی از کانون‌های فعال شهرستان ملایر است  افزود: این  کانون در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد ملایر  رتبه اول از بین  ۳۰۰ کانون استان همدان رتبه هفتم و از بین 25  هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور  رتبه ۵۰۰ دارد.

 

وی با بیان اینکه این کانون کانون در حوزه علمیه  و مسجد ولیعصر شهر سامن فعالیت دارد گفت:  مخاطبان ما بیشتر گروه خاص طلاب هستند اما برنامه‌های ما عمومی  و برای همه اقشار است.

 

حجت الاسلام ایلخانی با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی توسط کانون انجام شده به برنامه های موفق این کانون در ایام شعبانیه و عید نوروز  اشاره کرد و  افزود: در  در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه 115 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند از سوی کانون توزیع شد.

 

وی  با بیان اینکه این کانون با نام منتظران مهدی است و  بیشتر کارهای ما رنگ و بوی مهدوی دارد و همچنین یکی از برنامه های خوبی که داشتیم  برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،  برگزاری جشن‌های شعبانیه، برپایی ایستگاه صلواتی، و راه اندازی پویش  نذر امام زمان(عج)  را از جمله فعالیت های صورت گرفته این کانون در ایام نورروز و اعیاد شعبانیه دانست.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین محتوا سازی در فضای مجازی از برنامه‌های امسال این کانون بوده است گفت این کانون در  عرصه های فرهنگی ، قرآنی، مناسبتی و... بسیار موفق عمل کرده است.

 

وی با اشاره به در پیش رو بودن ماه رمضان گفت: برنامه های مختلفی از سوی کانون برای ماه رمضان پیش بینی شده است.

 

  وی برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری کلاسهای آموزشی قرآن، مناجات خوانی، سخنرانی روحانیون ، توزیع بسته های معیشتی و... را از جمله برنمامه های این کانون در ماه رمضان برشمرد و تصریح کرد: بخشی از این برنمه ها در فضای مجازی و بخشی نیز حضوری  برگزار  می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این کانون با همکاری بسیج و مدرسه علمیه برنامه‌های خوبی از ابتدای شروع کرونا تاکنون داشته افزود: 7مرحله کمک‌های مومنانه را داشتیم که توانستیم در هر مرحله بحدود 500  بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن  اضافه کرد: همچنین با همکاری گروه های جهادی و اعضای کانون و طلاب توانستیم در بحران ماسک با همکاری اداره صنعت و معدن ملایر توزیع ماسک رایگان را در سطح شهر سامن داشته باشیم.

کد خبر 1042972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha