دورکاری یک دومی کارکنان ادارات شیراز به دلیل وضعیت قرمز

قاسم پور گفت: در شهرهای قرمز مانند شیراز، حضور کارکنان ادارات و سازمان هایی که خدمات ضروری ارائه می‌دهند به یک دوم کاهش می یابد و یک دوم کارمندان نیز دور کار خواهند بود.

«عبدالرضا قاسم پور» با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: با توجه به اینکه وضعیت هیچکدام از شهرهای فارس در حاضر آبی نیست، ستاد استانی کرونا تدابیری برای مقابله با شیوع کرونا در نظر گرفته است.

معاون استاندار فارس افزود: در شهرهای قرمز مانند شیراز، برای کارکنان ادارات و سازمان هایی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، یک سوم کارکنان و دورکاری 2 سومی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اما حضور کارمندان ادارات ارائه ‌دهنده خدمات مهم به مردم در شهرهای قرمز استان به یک دوم کاهش می یابد و یک دوم کارمندان نیز دور کار خواهند بود.

قاسم پور اعلام کرد: برای ورود به شهرهای قرمز و یا خروج از این شهرها نیز جریمه یک میلیون تومانی اعمال می شود و برای شهرستان های نارنجی فارس نیز، یک دوم در محل کار و یک دوم دورکاری در نظر گرفته شده و شهرستان های زرد نیز یک سوم دور کار خواهند بود.

معاون استاندار فارس با تاکید بر روند صعودی شیوع کرونا در استان گفت: به تمامی اداره های استان برای استفاده از ظرفیت آنها مانند تجهیزات، نیروی انسانی و ... برای مقابله با کرونا اعلام آماده باش شده است.

کد خبر 1042992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha