کسب عناوین برتر مرکز آموزش «شهید دستغیب» جهرم در کشور

عسکریان گفت: مرکز آموزش «شهید دستغیب» جهرم در سال ۹۹، در چهار بخش متفاوت حائز رتبه های برتر در میان مراکز کشور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مجید عسکریان»، امروز (دوشنبه 16 فروردین) در دیدار با امام جمعه جهرم گفت: مرکز آموزش «شهید دستغیب» در حوزه های امنیتی و انتظامی نقش بسزایی داشته و در این زمینه خدمات متعددی را در سال گذشته انجام داده است.

 

فرمانده مرکز آموزش «شهید دستغیب» ناجا با اشاره به فعالیت های این مرکز، افزود: این مرکز در سال 99، در چهار بخش متفاوت حائز رتبه های برتر در میان مراکز کشور شده است.

 

وی با اشاره به تلاش این مرکز در اخذ اسناد مربوط به مرکز آموزش «شهید دستغیب»، عنوان کرد: در این زمینه اقدامات موثری انجام شده که در ماه های آینده به نتایج خوبی می رسیم.

 

عسکریان با اشاره به صحبت هایی مبنی بر انتقال مرکز آموزش «شهید دستغیب»، عنوان کرد: با پیگیری هایی که توسط این مرکز در حال انجام است امیدواریم که مشکلات موجود برطرف و مرکز آموزش «شهید دستغیب» در جهرم ماندگار شود.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش های این مرکز تا کنون نتایج خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات نیز در جهت سنددار کردن مرکز و توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است.

 

فرمانده مرکز آموزش «شهید دستغیب» ناجا جهرم همچنین با اشاره به اینکه در طول سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا اقدامات خوبی به همت این مرکز انجام شده است، تصریح کرد: با تلاش و تدابیر این مرکز، اجازه داده نشد تا کوچکترین آلودگی متوجه سربازان و پرسنل این مرکز شود.

کد خبر 1042994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha