میزان شیوع کرونا در جامعه کارگری بالا است/ مبادی ورودی بندر ماهشهر به خوبی کنترل نمی‌شود

بهمئی با اشاره به اینکه مبادی ورودی بندر ماهشهر به خوبی کنترل نمی‌شود گفت: میزان شیوع کرونا در جامعه کارگری شهرستان بسیار بالا و زیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «صالح بهمئی» صبح امروز (دوشنب ۱۶ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: آمار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته در شهرستان بسیار بالا است و وضعیت نارنجی اعلام شده پایدار نیست و ممکن است دوباره به شرایط قرمز برگردیم.

 

رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر با بیان اینکه متأسفانه مبادی ورودی شهرستان به ویژه از سمت هندیجان و رامشیر و امیدیه به خوبی کنترل نمی‌شود افزود: علاوه بر آن مراسمات تجمعی همچنان در حال برگزاری بوده و پارک‌ها و بوستان‌ها نیز شلوغ است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم ماسک نمی‌زنند و هنوز کرونا را باور ندارند تصریح کرد: در ادارات و دستگاه‌ها از نرم‌افزار ماسک برای تشخیص و جلوگیری از ورود افراد تست مثبت استفاده نمی‌شود.

 

بهمئی با بیان اینکه میزان شیوع کرونا در جامعه کارگری شهرستان بسیار بالا است ادامه داد: باید گشت‌های مشترک بهداشت محیط و تعزیرات به طور مرتب برگزار و اماکنی که به شیوه‌نامه‌های بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند اعمال قانون شوند.

 

وی در پایان یا آور شد: برخی مصوبات ستاد مقابله با کرونا از جمله راه‌اندازی آزمایشگاه تست PCR هنوز اجرایی نشده و همین موضوع مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

 

کد خبر 1043005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha