مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمن و تقویت نظام اسلامی است

حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر چمران مشارکت حداکثری در انتخابات را باعث ناامیدی دشمن و تقویت نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌ الاسلام جاسم عبادی» صبح امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین) در نخستین دیدار عمومی خود در سال ۱۴۰۰ که به بسیجیان این شهر اختصاص داشت اظهار کرد: بسیجیان باید در راه سخت و با ارزشی که در پیش دارند معنویت و اخلاص و الگوگیری از شهدا سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

امام جمعه شهر چمران افزود: نخستین شرط بسیجی بودن توجه به عبادت بندگی و معنویت است، بسیجی باید اهل تضرع و دعا و اخلاص باشد و بهترین الگو در این مسیر شهدا به ویژه شهید عزیز سپهد حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیجی باید اهل بصیرت باشد و در مسائل پیچیده تصمیم صحیح را بگیرد، بسیجی باید سیاسی باشد ولی سیاست زده نباشد، یعنی اهل تحلیل و تفکر و صاحب نظر باشد ولی وارد مسائل جناحی نشود.

 

عبادی اضافه کرد: بسیجی باید دارای جاذبه و مردمی باشد که خوشبختانه بسیجیان در اتفاقات ناگوار اخیر واقعا خوش درخشیدند و تا لحظه آخر کنار مردم ماندند و تا به امروز کارهای جهادی فراوانی در همه عرصه ها انجام دادند.

 

وی عنوان کرد: شاخص برای ما بسیجیان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای است و مطیع فرامین رهبری هستیم و در این راه ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

 

امام جمعه شهر چمران در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: یکی از موضوعات مهم آتی موضوع انتخابات است که مهم ترین وظیفه همگان مشارکت حداکثری است و همه نخبگان باید مردم را به مشارکت حداکثری و آگاهانه دعوت کنند.

 

عبادی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمن و تقویت نظام اسلامی است و در مرحله بعد تبیین شاخص‌های نامزد اصلح طبق منویات حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله) است که می‌طلبد همه دلسوزان انقلاب در این امر مشارکت کنند.

 

وی تصریح کرد: در ارتباط با انتخابات شورای اسلامی شهر، امیدواریم افرادی مؤمن، انقلابی و متخصص انتخاب و باعث عمران شهر شوند و بنده به عنوان امام جمعه اعلام می‌کنم از هیچ شخصی حمایت نمی‌کنم و به وظیفه خود در مسأله تبیین شاخص‌ها و شایستگی‌ها و دعوت به مشارکت حداکثری مردم عمل خواهم کرد.

 

کد خبر 1043008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha