بساط نظام استبدادی باید از کل منطقه برچیده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید بساط نظام استبدادی از کل منطقه برچیده شود و ما باید مقدمه ساز این حرکت باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز دوشنبه (16 فروردین ماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مبارزه با طاغوت، ظلم و ستم و دیکتاتور و زیاده خواهان، جزء لاینفک دین اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه علما همیشه در حال مقابله و مبارزه با دشمنان بوده و دین را از سیاست جدا نمی دانستند، افزود: علما و روحانیان همواره بر اساس مقتضیات زمان و به صورت مقطعی در حال مبارزه بودند.

 

امام جمعه بجنورد، با بیان اینکه امام راحل با نهضت خود تحول عجیبی در داخل و خارج از کشور به وجود آورد، افزود: قیام و نهضت امام خمینی(ره) نظام را تغییر داد و چهره استبداد و رژیم پهلوی را از کشور زدود.

 

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امام راحل خیمه انقلاب را با ستون ولایت فقیه برپا کرد و همه مجموعه ها در لوای این خیمه شکل گرفت: افزود: در گام دوم انقلاب باید چهره استکبار و استبداد از کل منطقه و دنیا زدوده شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه باید بساط نظام استبدادی از کل منطقه برچیده شود و ما باید مقدمه ساز این حرکت باشیم، افزود: حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات یکی از مجموعه هایی است که می تواند این مقدمات را آماده کند.

 

گفتنی است؛ در این آیین که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، حجت الاسلام «حمید رفیعی» به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی معرفی و از خدمات 6 ساله حجت الاسلام «علی خادمی» مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی قدردانی شد.

 

تجلیل از خانواده شهید مدافع وطن «مجید رجایی» از شهرستان فاروج که اخیرا توسط گروه های تروریستی در سراوان استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، از دیگر ویژه برنامه های این آیین بود.

 

 

کد خبر 1043054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha