بررسی «شروط ایران در قبال رفتارهای ضد برجامی آمریکا» در رادیو گفت وگو

رادیو گفتگو در برنامه گفت وگوی سیاسی خود و در راستای تبیین رویدادها و پدیده های روز سیاسی، به موضوع «بررسی شروط ایران در قبال رفتارهای ضد برجامی امریکا» می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رادیو گفتگو در برنامه گفت وگوی سیاسی خود و در راستای تبیین رویدادها و پدیده های روز سیاسی، به موضوع «بررسی شروط ایران در قبال رفتارهای ضد برجامی امریکا» می پردازد. فریدون ماهر تهیه کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر ، گفت: در این برنامه که با حضور دو کارشناس و پژوهشگرمسائل بین الملل دکترهادی آجیلی دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر جلال برزگر روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی به روی آنتن می رود، پیرامون چیستی و درستی شروط ایران در برابر تعهدات برجامی و مذاکرات، دلایل بی اعتمادی به امریکا، نگاه ابزاری واشنگتن به مذاکره، دیدگاه امریکایی ها به تحریمها در صورت بازگشت احتمالی به برجام و ... تحلیل و سخن گفته می شود.

وی تاکید کرد: در این برنامه به اهداف و غایات امریکا در پیش کشیدن مسائل بیرون از جام و عدم تفاوت بایدن و ترامپ در موضوع سیاست خارجی امریکا مروری هدفمندانه خواهیم داشت.

ماهر افزود :اهمیت این برنامه در این نکته نهفته است که تحلیل های ضد و نقیض و شایعات طراحی شده از سوی معاندین درباره برجام و مذاکرات در سطح رسانه ها و فضای مجازی بطور مکرر و پرحجم منتشر می شود در این برنامه به نوعی تصویری روشن از مواضع بایسته و اهداف منحوس آمریکا و ایادی اش در خصص برجام ارائه خواهد شد.

تهیه کننده گفت و گوی سیاسی خاطرنشان کرد: این برنامه شانزدهم فروردین ماه در 75 دقیقه و با اجرای محسن اقبال دوست به سمع مخاطبان می رسد.

گفتنی است گفت وگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 بصورت زنده از رادیو گفت وگو پخش می شود.

همچنین علاقه مندان می توانند تمامی برنامه های رادیو گفت و گو را از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www. radiogoftogoo. ir دریافت کنند.

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با ما به اشتراک بگذارند.

کد خبر 1043060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha