عمل به مصوبات ستاد کرونا برای کاهش آمار مبتلایان ضروری است

حجت الاسلام سرلک، با تدکید بر ضرورت عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، گفت: مردم باید بخاطر حفظ سلامتی خود و دیگران به محدودیت ها عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(16 اسفند) در دیدار با جمعی از کسبه و بازاریان شهرستان الیگودرز که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به خیز چهارم کرونا و وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان انتظار می رود کسبه و بازاریان به مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا عمل نمایند.

 

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه مسافرت های نوروزی موجب وضعیت قرمز در الیگودرز شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا محدویت هایی اعمال می گردد و عمل به این مصوبات ضروری است.

 

وی با بیان اینکه همه این محدودیت ها بخاطر سلامت خود مردم است، تصریح کرد: تبعیت از قانون با همه نگرانی ها بر همگان لازم است و امیدواریم با همراهی و همکاری همه مردم و مسئولان بزودی از وضعیت قرمز خارج شویم.

 

حجت الاسلام سرلک از همه مردم درخواست کرد که نهایت همکاری و همراهی با ستاد مقابله با کرونا را داشته باشند و توصیه های بهداشتی را رعایت و هشدارها را جدی بگیرند.

 

امام جمعه الیگودرز بیان داشت: مردم باید خطر بیماری کرونا را همواره جدی بگیرند و از برگزاری اجتماعات و مراسمات عروسی و ترحیم خودداری کنند.

کد خبر 1043077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha