توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در شهرستان‌های خمین، دلیجان و‌ محلات

حجت الاسلام ذوالفقاری از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در سه شهرستان خمین دلیجان و ‌محلات خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه شعبان و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح قربانی نمیه شعبان به نیت سلامت وجود مقدس امام زمان (عج) در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح یک طرح ملی و با همکاری برنامه سمت خدا، موسسه خیریه حضرت خدیجه و ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی انجام شد، افزود: مقرر شد که قربانی ها در بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شود.

 

وی افزود: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و خیرین و نیکوکاران نیز از طریق شمار کارت اعلام شده بنام موسسه حضرت خدیجه(6037991899944486)یا تلفن همراه *733*55# و وبگاه موسسه به آدرس khadije.com  کمک های خود را برای کمک به نیازمندان واریز کردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در استان مرکزی در چند مرحله انجام شد و در هر مرحله در شهرستان های مختلف گوشت قربانی توزیع شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه در این مرحله ۱۲۰۰بسته گوشت ۱/۵کیلویی تازه توزیع شده است، گفت: این قربانی ها در سه شهرستان خمین دلیجان و‌ محلات انجام شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: امید است با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران بتوانیم باز هم در این راستا گام برداشته و تعداد بیشتری قربانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

کد خبر 1043080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha