مسئولان به زیرساخت های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند

حجت الاسلام خانی، توجه به امکانات بهداشتی را امری ضروری خواند و گفت: برای تقویت خدمت رسانی در عرصه سلامت باید به زیرساخت های بهداشتی توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به خیز چهارم کرونا در استان لرستان، اظهار داشت: مردم باید با عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی از لامتی خود و دیگران محافظت کنند.

 

امام جمعه دلفان به جهاد مدافعان سلامت اشاره کرد و بیان داشت: جامعه پرتلاش پرستاران با کار بزرگی که برای مقابله با اپیدمی کرونا انجام دادند مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند و قطعا دعای خیرمردم بدرقه راه و ضامن سلامت آنان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: با وجود هجمه‌ها، محدودیت ‌و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، به مدد الهی و تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسئولان، درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا  الحمدلله موفق عمل شده است وکار مجموعه بهداشت و سلامت درشهرستان دلفان قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام خانی بیان کرد: این روزها نیاز پرسنل خدوم سلامت به امکانات بهداشتی امر جدی است ولازم است در زمینه پیشگیری و زیرساخت های بهداشتی و امر درمان شهرستان جدیت بیشتری از جانب مسئولین امر صورت گیرد.

 

مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند

 

امام جمعه دلفان همراهی بیشتر مردم در تنظیم و مدیریت روابط اجتماعی در فاصله گذاری و مراعات براساس خواست ستاد کرونا جهت قطع و کاهش زنجیره کرونا به عنوان یک حسنه اشاره کردند.

کد خبر 1043081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha