مرکز افق در بنای سه امامزاده راه اندازی شده است

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان فاروج گفت: مرکز افق در بنای امام زاده های سه روستای خرق، سیاهدشت و چوکانلو راه اندازی شده و ارائه خدمات می کند.

«رضا رحیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در این مراکز خدمات در قالب برنامه های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی اجرایی می شود و یکی از روحانیون فعال در این مراکز مشارکت دارد.

 

 

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان فاروج افزود: برنامه های ویژه نوروزی با محوریت فعالیت های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان همچون برگزاری مسابقات نقاشی، رقابت های فرهنگی، قرآنی و... در این مراکز انجام شد.

 

 

رحیمی با اشاره به اینکه در شهر تیتکانلو هم در محل موقوفه خیرات، مرکز افق راه اندازی شده است، گفت: رویکرد در این مرکز، تجاری سازی بخشی از فضای موقوفه برای بهره برداری بهتر از آن است.

 

 

وی افزود: این مراکز طی سال دایر است و  در آن فعالیت های قرآنی همچون محافل انس، فعالیت های تبلیغی، ترویجی و فرهنگی انجام می شود.

 

 

وی با بیان اینکه مراکز افق با توجه به موقوفات و نیات واقفان جانمایی می شود، گفت: 90 درصد موقوفات شهرستان به نیت عزاداری امام حسین(ع)  با قید مکان و زمان است اما موقوفاتی هم ثبت شده که بتوان از محل درآمد آن فعالیت های مراکز افق را حمایت کرد.

 

 

 

کد خبر 1043086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha