راه اندازی کارگروه طرح جامع تبلیغ دانشگاهیان در سال جاری

حجت الاسلام عباسی از راه اندازی کارگروه طرح جامع تبلیغ دانشگاهیان استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حجت الاسلام «مهدی عباسی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف دینی در جامعه به ویژه در بین دانشگاهیان و دانشجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت مهمی در این راستا دارد و به همین دلیل با برگزاری برنامه ها، کارگاه ها و نشست های مختلف در راستای اهداف و رسالت های خود گام بر می دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری کارگروه طرح جامع تبلیغ دانشگاهیان استان افزود: این کارگروه به همت مسئولین استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و اداره کل تبلیغات اسلامی در سال 1400 راه اندازی شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بنا به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و نهاد رهبری در دانشگاه های استان که باید در دانش و مهارت افزایی مبلغان و جامعه دانشگاهی اعم از داشجویان، اساتید و کارمندان برنامه ریزی داشته باشند، خاطر نشان کرد: این کارگروه در این راستا فعالیت خواهد کرد و امید است بتوانیم گام های مثبتی در این زمینه برداریم.

 

این مقام مسئول ضمن تشریح و تبیین وظایف کارگروه، گفت: کارگروه تبلیغ دانشگاهیان استان مرکزی در سه عرصه، برنامه ها و طرح ها را به صورت کاربردی، عملیاتی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام عباسی، ادامه داد: ارتقا منابع انسانی اولین عرصه این کارگروه است که در این راستا برای ارتقاء منابع انسانی در حوزه اساتید و مدیران، مبلغان و فعالان فرهنگی دانشگاه ها، دوره هایی طراحی و تدوین شده است که در سال 1400 اجرایی می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بخش دوم کار را همفکری و هم اندیشی درباره تیم تولید محتوا متناسب با نیاز جامعه دانشگاهی استان دانست.

 

وی اضافه کرد: همگرایی و تعامل بین نهاد و تبلیغات اسلامی در فضای هیئت های دانشجویی، کانون های قرآنی و پایگاه های فرهنگی تبلیغی عرصه سوم این کارگروه است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بناد داریم با کمک  و همفکری مسئولین نهاد دانشگاه های استان  خدمات بیشتری را در این عرصه ارائه کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه جلسات این کارگروه به صورت منظم در حال برگزاری است، گفت: برنامه های این کارگروه در ماه مبارک رمضان عملیاتی می شود.

کد خبر 1043091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha