آغاز رزمایش بزرگ «تولید، معرفی و تبلیغ هنر اسلامی» در فضای مجازی

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی از آغاز رزمایش بزرگ «تولید، معرفی و تبلیغ هنر انقلاب اسلامی» با هدف پرداختن به بحث تولید و تبلیغ محصولات فرهنگی مناسب خانواده های ایرانی از هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر موضوعات مهمی از جمله جنگ نرم و مدیریت درست فضای مجازی و نهضت تولید محتوا تاکیدات بسیاری دارند.

 

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای دفاع و پاسداشت از مرزهای فرهنگی است، افزود: جریان هنر انقلاب اسلامی می تواند پاسخگوی مبارزه با تهاجم های فرهنگی و آسیب های اجتماعی باشد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر بخواهیم در عرصه فرهنگی و اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از ابزار هنر و هنرمندان متعهد و متخصص انقلابی استفاده کنیم و شهید آوینی نیز یکی از هنرمندان متعهد انقلابی است که نقش موثری در تولید اندیشه های هنر انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

 

کریمیان به برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طی این هفته مستندهای مختلفی از جمله «شهدای هنرمند» رونمایی می شود و بحث برپایی نمایشگاه های محصولات فرهنگی و هنری در سطح خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: اکران و برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، رونمایی از کتاب «دولت سری» و برگزاری ورکشاپ های آثار تجسمی و خوشنویسی، شب های شعر و رونمایی از تله تئاتر از جمله دیگر برنامه های اجرایی طی هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی است.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش «تولید، تبلیغ و معرفی هنر انقلاب اسلامی» طی این هفته آغاز می شود، افزود: این رزمایش با موضوع نهضت تولید محتوا در فضای مجازی اجرا می شود و هدف از برگزاری این رزمایش پرداختن به بحث تولید، معرفی و تبلیغ محصولات فرهنگی مناسب خانواده های ایرانی است.

 

کریمیان بیان کرد: برای موفق بودن باید به ظرفیت های موجود جبهه هنر انقلاب اسلامی توجه ویژه ای شود و آثار فرهنگی بسیاری در این جبهه تولید شده است که به خاطر معرفی نامناسب شاهد مخاطبان کمی بودیم و در این رزمایش می توانیم به مقابله با تهاجم فرهنگی بپردازیم.

کد خبر 1043133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha