رقابت سالم در گروی رعایت اخلاق انتخاباتی است

فرماندار شهرستان پیشوا با توصیه به رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: رقابت سالم در گروی رعایت اخلاق انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست توجیهی داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر با حضور حسین عباسی فرماندار، رئیس ستاد انتخابات، اعضای شورای تامین و هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها با رعایت دستور العمل های بهداشتی در سالن دانشگاه پردیس زینبیه شهرستان پیشوا برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گفت: سال ۱۴۰۰ سال ویژه و سرنوشت‌سازی برای ایران اسلامی است و غیر از مباحث کلی که کشور با آن روبروست، شاهد پروژه سیاسی اجتماعی انتخابات در خردادماه خواهیم بود که از مدت‌ها قبل فرایند آن آغاز شده است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر تاثیرگذاری در عرصه‌های ملی و دخیل بودن آن با سرنوشت یکایک افراد جامعه، تاثیرات فراملی و بین‌المللی دارد و حضور مردم در این انتخابات، تامین امنیت ملی و تضمین بقای نظام جمهوری اسلامی است.

عباسی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی و میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: هر کدام از انتخاب شوندگان، انتخاب کنندگان و مجریان‌ به‌عنوان سه ضلع انتخابات، تکالیفی بر عهده دارند که در کمیت و کیفیت انتخابات اثرگذار است.

وی با تقدیر از حضور نامزدهای انتخاباتی در صحنه رقابت عنوان کرد: حضور داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای پیشوا و جلیل آباد، جای قدردانی داشته و موجب پویایی انتخابات و تعمیق بخشی به مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای می‌شود.

عباسی در پایان با توصیه رعایت اخلاق انتخاباتی به همه داوطلبان و طرفداران آنها بیان کرد:‌ رقابت سالم در گروی رعایت اخلاق اتنخاباتی است و با توجه به حساسیت و ظرافت‌های موجود در پروسه مهم انتخابات، بایدها و نبایدهایی در حوزه قوانین و مقررات انتخابات وجود دارد که رعایت آنها از داوطلبان این عرصه مورد انتظار است.

کد خبر 1043192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha