کشف ۳۳ میلیارد تومان کالای احتکار شده در سه ماهه پایانی سال گذشته در زنجان

سردار کرمی گفت: بسیجیان در سه ماه پایانی سال گذشته بیش از ۳۳ میلیارد تومان کشفیات و کالای احتکار شده در انبارهای استان شناسایی و کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح شهید سلیمانی پرداخت و گفت: این طرح در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های اقشار بسیج با شبکه بهداشت و سفیران سلامت اجرا می شود.

 

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به آثار اجرای این طرح در مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور بسیجیان در کنار سفیران سلامت برای خدمت رسانی به مردم هستیم.

 

وی با یادآوری اینکه در طرح شهید سلیمانی تیم های مراقبت با حضور پرستاران و بسیجیان در قالب گروه های 10 نفر به خانواده ها مراجعه می کنند، افزود: این گروه ها در کنار سفیران سلامت به پایش و غربالگری می پردازند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: انجام تست، رصد، غربالگری، انتقال بیماران به نقاهتگاه‌ها وبیمارستان، آموزش نکات بهداشتی ودرمانی، توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توسط بسیجیان و… از عمده خدمات صورت گرفته می‌باشد.

 

سردار کرمی یکی دیگر از اقدامات طرح شهید سلیمانی را توزیع بسته های معیشتی عنوان کرد و گفت: تاکنون 330 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت بسیج در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مشارکت خیرین در این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۲۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

 

سردار کرمی از توزیع ۱۸۵ هزار بسته بهداشتی در بین خانواده های نیازمند زنجانی خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع شده است.

 

به گفته وی، یکی دیگر از اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی نظارت از وضعیت بهداشت محلات و شناسایی محتکرین است که در سه ماه پایانی سال گذشته بیش از ۳۳ میلیارد تومان کشفیات در انبارهای استان شناسایی وکشف نموده‌اند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بسیجیان زنجانی با کمک وهمراهی خیرین استان بیش از ۵۸۰ سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان نیازمند زنجانی اهدا نمودند.

 

 

 

 

کد خبر 1043197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha