ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

رئیس کمیته امداد گفت: طی دو سال گذشته ۲۲ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مرتضی بختیاری» در مراسم افتتاح هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تاسیس کمیته امداد برخواسته از تفکر عمیق و والای حضرت امام خمینی(ره) بود.

 

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان بود، ادامه داد: کمیته امداد در حالی به دستور  بنیانگذار جمهوری اسلامی تاسیس شد که تنها 22 روز از پیروزی انقلاب می گذشت و این امر گواه بر اهمیت و جایگاه کمیته امداد دارد.

 

بختیاری با بیان اینکه امام خمینی رحمت الله علیه محرومان را صاحبان واقعی انقلاب می دانست، یادآور شد: خدمات کمیته امداد برای هیچ کسی پوشیده نیست.

 

وی ساخت مسکن را برای محرومین از اولویت کمیته امداد دانست و افزود: سال گذشته در مقوله مسکن محرومان گام‌های اساسی برداشته شد که نمونه بارز آن ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: ۱۶ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان ساخته شده که ۶ هزار واحد مربوط به کمیته امداد بوده که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد واگذار شده و ۵۰۰ واحد تا آخر اردیبهشت سالجاری و بقیه تا شهریور یا مهرماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای محرومان نمونه بارز شاد کردن قلب نورانی امام زمان(عج) است، گفت: طی دو سال گذشته بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته شد.

 

بختیاری از ایجاد اشتغال برای  ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان  خبر داد و گفت: تسهیلات اشتغال در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است که امیدواریم زمینه اشتغال جوانان بیشتری در کشور فراهم شود.

کد خبر 1043205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha