درگیری کرونا در روستاهای جهرم شدت گرفته است

رحمانیان با تاکید بر اینکه درگیری کرونا در روستاها به شدت در حال افزایش است، از احتمال قرنطینه شدن بخش «سیمکان» در روزهای آینده خبر داد.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر اینکه درگیری کرونا در روستاها به شدت در حال افزایش است، گفت: بخش «سیمکان» بالاترین میزان آلودگی در بین مناطق شهرستان را دارا بوده که بایستی رفت و آمد ها به این منطقه محدود شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه احتمال قرنطینه شدن بخش «سیمکان» وجود دارد، افزود: همچنین احتمال قرمز شدن وضعیت جهرم در چند روز آینده نیز دور از امکان نیست.

 

وی با اشاره به اینکه به علت سرعت بسیار بالای کرونای انگلیسی، احتمالا با افزایش شدید مراجعین به بیمارستان ها مواجه می شویم، تصریح کرد: این امر ما را با خطر کمبود تخت بیشتری نسبت به موج های قبلی روبرو می کند.

 

 رحمانیان با اشاره به اینکه روز گذشته ۹۹ بیمار کرونایی شناسایی و ۱۷ نفر نیز بستری شدند، گفت: از مردم می خواهیم تمام نکات بهداشتی به خصوص عدم شرکت در تجمعات را به جد مد نظر داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از شهروندان تقاضا کرد در صورتی که علائم سرماخوردگی داشته و یا با بیمار کرونایی برخورد داشته اند حتما به پزشک مراجعه کرده چرا که مراجعه دیرهنگام یکی از عوامل مهم مرگ و میر بر اثر کرونا در جهرم بوده است.

کد خبر 1043208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha