۳۰ میلیارد تومان پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز تشکیل شد

تهوری گفت: بیش از ۵۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۳۰۰ میلیارد و۳۷۴ میلیون و۵۰۲ هزار ریال در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خراسان جنوبی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز (17 فروردین) به رسانه های گروهی اعلام کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از نیمه بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا 15 فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در این طرح  تعداد 21 هزار مورد بازرسی از واحد صنفی و غیر صنفی انجام شد، افزود: در نهایت پس از بررسی های صورت گرفته 577  پرونده تخلف به ارزش 300 میلیارد و 374 میلیون و502 هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

تهوری با بیان اینکه بیشترین پرونده های متشکله در این مدت در گروه کالایی مواد پروتئینی، پوشاک، کیف وکفش، میوه و خدمات عمومی بوده است، ادامه داد: عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و گران‌فروشی از عمده تخلفات واحدها شناسایی شده بوده است.

 

وی تصریح کرد:  در این طرح با اولویت نظارت بر شبکه تولیدکالاهای اساسی و رسیدگی به گزارشات رسیده به ستاد خبری 124  و شکایات مردمی بازرسان و کارشناسان سازمان بصورت مداوم بازار را مورد رصد و پیگیری قرار دادند.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان محترم در اعلام گزارش تخلفات اقتصادی به سامانه 124 افزود: در این مدت بیش از 870 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شده که 473 گزارش در دستور ثبت و پیگیری قرار گرفت که در نهایت از این تعداد 90 مورد تخلف شناسایی شد

کد خبر 1043233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha