جذب ۳۹ هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی

رخصی، گفت: با مشارکت بالای مردم در پویش ایران مهربان ، بیش از ۳۹ هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان تا پایان سال ۹۹ جذب شده است.

محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم سال ۹۹ با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و  اجرای این پویش تا پایان بهار ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: پویش ایران مهربان با شعار« تا پایان بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و محسنینی در استان کرمانشاه بدون حامی نخواهد ماند» به اجرا در آمده است و در ابتدای آغاز این پویش پیش بینی شده بود که تا پایان بهار ۱۴۰۰ حدود ۳۷ هزار حامی نیکوکار برای فرزندان معنوی در استان جذب شود.

 


مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه با جذب این تعداد حامی جدید و تحقق ۱۴۰ درصدی برنامه جذب پدران معنوی نسبت به دوره زمانی تعیین شده؛ توانسته است رتبه نخست کشوری پویش ایران مهربان را کسب کند.

 

 رخصی در پایان گفت: امیدواریم تا پایان بهار ۱۴۰۰ با جذب پدران معنوی بیشتر برای فرزندان ایتام و محسنین کرمانشاهی، گره های بیشتری از این فرزندان گشوده شود زیرا هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام بیشتر خواهد شد.

کد خبر 1043311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha