توزیع ۳۰ هزار ماسک رایگان در قالب اجرای طرح «یک نفس همدلی»

بهرام کندایی از توزیع ۳۰ هزار ماسک رایگان در پنج منطقه کم برخوردار کردستان در قالب اجرای طرح «یک نفس همدلی» در استا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، دکتر بهرام کندایی مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، (17 فروردین ماه) در نشست هم اندیشی دانشگاه و سازمان‌های مردم نهاد  با محوریت اجرای طرح «یک نفس همدلی» ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های خداپسندانه خیرین، دفاتر تسهیلگری، انجمن‌ها و سمن‌های مردمی در بازه زمانی سال گذشته تاکنون در راستای ارائه آموزش‌های لازم، اطلاع‌رسانی، توزیع ماسک و  بسته‌های بهداشتی و آگاه‌سازی مردم نسبت به خطر گسترش ویروس به واسطه شیوع کرونا در استان و عملکرد مطلوب این نهادهای مردمی، مشارکت شاخص و اثرگذار آنان را شایسته تقدیر برشمرد.

 

وی به اجرای طرح یک نفس همدلی در استان پرداخت و گفت: این طرح با هدف توزیع ۳۰ هزار ماسک رایگان در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار اجرا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح به نسبت جمعیت در پنج منطقه محروم و حاشیه در شهرستان‌های سنندج، سقز، دیواندره و مریوان با یاری و همت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین وزارت بهداشت، در مناطق کم برخوردار و با پیگیری و هماهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه در مناطق محروم اجرا می‌شود.

 

در پایان جلسه هر کدام از اعضا به بیان پیشنهادات و نظرات خود در خصوص فرایند اجرایی این طرح با توزیع ماسک رایگان و بهداشتی در چارچوب مسئولیت اجتماعی با رویکرد پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و بهره‌مندی اقشار آسیب پذیر جامعه از اقلام بهداشتی، پرداختند.

کد خبر 1043314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha