نجات شهروند کاشانی پس از سقوط از ساختمان ۵ طبقه به داخل چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری کاشان از نجات شهروندکاشانی پس از سقوط از ساختمان ۵ طبقه به داخل چاه خبر داد.

روح ‌الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درشمال استان اصفهان گفت: در پی سقوط بانوی ۴۴ ساله کاشانی از ارتفاع پنج متری ساختمان در حال ساخت و مصدومیت وی، عملیات امداد و نجات از سوی آتش‌نشانان کاشانی انجام شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری کاشان افزود: در پی تماس باشماره ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان مبنی بر وقوع این حادثه در یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت در خیابان امیرکبیر، محله دیزچه، تیم عملیاتی امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شده و نسبت به انتقال مصدوم اقدام کردند و وی را به تیم‌های عملیاتی اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

 

فدایی افزود: این خانم در حال بازدید از ساختمان بوده است که از طبقه همکف به زیر زمین و سپس به چاه حدود دو متری در حال حفر سقوط می‌کند و چون توانایی خروج از آن را نداشته از آتش‌نشانی درخواست کمک می ‌شود.

 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان افزود: در این گونه موارد لازم است کارفرمایان، مهندسان و مالکان این گونه ساختمان‌ها اصول ایمنی را در ساخت و سازها از جمله محصور کردن فضاهای خطرساز رعایت و شرایط ایمنی را در کل مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حوادث از این دست نباشیم./

کد خبر 1043329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha