۳۰ فروردین ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به هنرواره خوشنویسی «ایران دل»

رجبی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هنرواره خوشنویسی «ایران دل» ۳۰ فروردین ماه است.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هنرواره خوشنویسی «ایران دل» در قالب خط نستعلیق و شکسته نستعلیق ویژه هنرمندان این حوزه طراحی شده که موضوع آن سه بیت از اشعار حکیم نظامی گنجوی است.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال فایل آثار تا 30 فروردین ماه است و اعلام نتیجه مرحله اول 10 اردیبهشت ماه و آخرین مهلت تحویل یا ارسال اصل آثار به دبیرخانه جهت داوری نهایی پایان اردیبهشت ماه و اعلام نتیجه نهایی و برگزاری نمایشگاه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز خرداد ماه انجام خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: به 3 اثر برگزیده در هر بخش بدون اولویت هر کدام مبلغ 30 میلیون ریال به همراه تندیس هنرواره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد و  به کلیه راه‌ یافتگان به نمایشگاه، گواهی شرکت در هنرواره، هدیه‌ ارزشمند فرهنگی و کتاب الکترونیکی آثار منتخب اهدا خواهد شد.

 

رجبی اعلام داشت: هنرمندان آثار اسکن شده خود را از طریق ایمیل دبیرخانه fest.iranedel@gmail.com و یا به شماره 09141573438 در پیام رسان های فضای مجازی (واتساپ و...) با قید مشخصات کامل و تلفن و نشانی تماس و خلاصه سوابق و مدرک خوشنویسی صاحب اثر ارسال کنند.

 

وی عنوان کرد: هر هنرمند مجاز به ارسال حداکثر 4 اثر است و آثار نباید از اندازه 70×50 بزرگتر باشد.

 

مدیر کل حوزه هنری استان یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل، صدا و سیمای مرکز اردبیل، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاونت فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و انجمن خوشنویسان استان اردبیل نیز این نهاد را در برگزاری این هنرواره همراهی می کنند.

 

رجبی بیان کرد: دبیرخانه هنرمندان واقع در اردبیل، بزرگراه شهدا، بالاتر از میدان بعثت، روبروی نیروگاه، حوزه هنری استان اردبیل، واحد هنرهای تجسمی مستقر هستند و علاقمندان برای اطلاع از شرایط این هنرمندان می توانند با شماره تلفن 04533629191 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 1043360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha