تولیدفیلم «آقا نو» توسط  انجمن سینمای جوان آبادان

عیدان از آغاز تولید اولین فیلم داستانی سال ۱۴۰۰ تحت عنوان «آقا نو» به کارگردانی و نویسندگی محمود رحمانی توسط انجمن سینمای جوان آبادان خبر داد.

«مجید عیدان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با تصویت فیلمنامه فیلم داستانی «آقا نو» و آماده سازی عوامل و لوکیشن، تولید این فیلم از (سه‌شنبه ۱۷ فروردین) آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

رئیس انجمن سینمای جوان آبادان این فیلم داستانی را ۳۰ دقیقه ای عنوان کرد و افزود: تمامی لوکیشن این فیلم داستانی در شهر اروندکنار گرفته خواهد شد و خلاصه آن مربوط به «آقا نو» ناخدایی ۶۰ ساله است که در جوانی عاشق دختری بوده ولی به خاطر رنگ پوستش او را از دست می دهد و این موضوع ناخدا را ۴۰ سال از دریا دور و در لنج تنها نشین می کند تا اینکه پسری بنام محسن انگیزه رفتن به دریا را در وی زنده می سازد و ....

 

وی با بیان اینکه فیلم داستانی «آقا نو» تولید مشترک انجمن سینمای جوانان ایران، محمود رحمانی و با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند است اضافه کرد: مجری این فیلم را مجید عیدان، تدوینگر آن را فرید دغاغله و فیلمبرداری را رضا تیموری، آیسودا محمدی مسئول گریم و حسین حاتمی مسئول طراحی صحنه این فیلم داستانی را بر عهده دارند.

 

عیدان تصریح کرد: همچنین غلامرضا فرج زاده، سام لنکرانی، میلاد صویلاتی، طیبه نیک آزاد، حبیب تاجمیری، نوید سیاتیری بعنوان بازیگران در این فیلم ایفای نقش می کنند.

 

کد خبر 1043400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha