۲۱ شرکت دانش بنیان در استان ایلام فعال است

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: در حال حاضر ۲۱ شرکت دانش بنیان در استان ایلام فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «کامران طاهر پور»  ظهر امروز(۱۷ فروردین) در بازدید مدیرکل بازرسی استان از پارک علم و فناوری استان و نشست با فعالان و مسئولان این پارک، اظهار کرد: هم اکنون ۲۱ شرکت دانش بینان در پارک علم و فناوری استان فعال هستند و تاکنون ۳۶ محصول دانش بنیان در استان تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۷۶ اختراع ثبت شده در پاک علم و فناوری استان وجود دارد، افزود: ۷۹ واحد فناور مستقر و ۶۱ هسته فناور در مرکز رشد در این پارک فعال است  که کل محصولات این ۲ مرکز در مجموع ۱۰۵ محصول است.

 

طاهرپور عنوان کرد: پارک علم فناوری استان ایلام سال گذشته ۵ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار شرکت های دانش بنیان استان قرار داده و در سال جاری نیز حمایت های مالی و معنونی از شرکت های دانش بنیان افزایش خواهد یافت.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین نیازهای پارک علم و فناوری استان اختصاص بودجه برای تکمیل مجتمع فناوری استان است، افزود: علاوه بر ساخت این مجتمع، یک شهرک فناوری با ۳۰ هکتار نیز در استان برای فعالیت شرکت های دانش بنیان ساخته می شود.

 

وی یادآور شد: از سازمان بازرسی استان برای حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان به خصوص در بحث خرید محصولات توسط دستگاه های، نیازمند همکاری و کمک هستیم.

کد خبر 1043434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha