گلایه از رهاشدگی فضای مجازی/ امنیت در کشور تولید شود

آیت الله عبادی گفت: امروز مردم به دلایل مختلف بیرونی، داخلی، نفوذی و ضعف مدیریت در آسیب قرار دارند و برای نیروی انتظامی و همه خدمتگزاران صدیق باید دعا کرد که توفیق پیدا کنند امنیت در زوایای گوناگون برای این مردم تولید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۸فروردین) در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: خشت و بنای نیروی انتظامی به عنوان یک نیاز به وسیله حضرت امیرمؤمنان (ع) بوده است چون از نیروهای متعهد عهد گرفتند و به همین دلیل نام آنها که ابتدا از پنج نفر شروع شد «شرطة الخمیس» بود که به دلیل تعهد و جایگاه خود، هماره در خدمت امام بودند و در جنگ ها نیز نقش پیشقراولان لشکر را داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نیروی شجاع و امین نیروی انتظامی که در پای مسئولیت های متعددی که به نحوی قانون بر عهده آنان قرار داده ایستاده اند، گفت: خیلی جای دعا دارد چون نیت آنان خدایی و قرب الی الله است و ما دعاگو شما و همه خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران هستم.

 

وی افزود: در شرایط پیچیده آخرالزمانی و با ابزارهای گوناکونی که امروز دست دشمن دانا و دوست نادان است، این مسائل را جمع کردن کاری سخت اما ارزشمندی است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن همواره از ابتدای انقلاب اسلامی سعی کرده با جنگ تحمیلی، وجود منافقان، مشکلات اقتصادی، مواد مخدر و نفوذ فرصت‌ها را از ما بگیرد، تصریح کرد: بنابراین بصیرت افزایی و توجه به مسائل مختلف تربیتی فرزندان باید از خانواده ها و آموزش و پرورش شروع شود و خود را مسئول فرهنگ و آینده و انواع مشکلات اجتماعی آنان بدانند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به امور متعدد و متنوع و فضای مجازی رها شده، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و جهش آن خودش جای بحث دارد اما چند مشکل دیگر هم ایجاد کرده که یکی همین آموزش از طریق فضای مجازی رها شده است.

 

وی بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان کشور فضای مجاز رها شده را جزو افتخارات خود مطرح می کنند در حالی که مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی از رهاکردن فضای مجازی گلایه و بر مدیریت آن تأکید کردند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به این حدیث که «خَيْرُ النَّاسِ أنْفَعُهُمْ لِلنَّاسِ؛بهترین مردم کسی است که سودش برای مردم بیشتر از دیگران باشد»، گفت: نوع خدمات نیروی انتظامی که برای جان، اقتصاد، امنیت و فرهنگ جامعه است همه از نظر اهمیت بالا است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز مردم به دلایل بیرونی، داخلی، نفوذی و ضعف مدیریت در آسیب قرار دارند و برای نیروی انتظامی و همه خدمتگزاران صدیق باید دعا کرد که توفیق پیدا کنند امنیت در زوایای گوناگون برای این مردم تولید کنند و الحمدالله شما موفق هستید.

کد خبر 1043552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha