تلاش کانون منتظران فرج برای دستگیری از نیازمندان/توزیع بسته های معيشتي از غربی ترین تا شرقی ترین نقطه هرمزگان

مرادی از تلاش و برنامه ریزی کانون فرهنگی هنری روستای چهواز شهرستان پارسیان در راستای دستگیری از فقرا و نیازمندان خبرداد و گفت: به همت بچه های کانون، بسته های معیشتی در مناطق محروم بشاگرد و پارسیان توزیع شد.

« ابراهیم مرادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری  منتظران فرجروستای چهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان پارسیان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و دوچندان شدن ضرورت حمایت و دستگیری از نیازمندان جامعه، کانون منتظران فرج در قالب طرح رواق همدلی، اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم شرقی ترین و غربی ترین نقطه از استان هرمزگان کرد.

 

وی با بیان اینکه برای تهیه بسته های معیشتی از ظرفیت خیرین منطقه و اعضای کانون فرهنگی هنری استفاده شد، افزود: 88 بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان ادامه داد: 50 بسته معیشتی پس از انتقال به شهرستان بشاگرد، بین ایتام و نیازمندان این منطقه توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه 33 بسته معیشتی نیز به نیازمندان شهرستان پارسیان اهدا شد، عنوان کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن، آجيل، ماکاروني و لباس بود.

 

 

 

 

کد خبر 1043555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha