۳۰۴ میلیون تومان برای تامین هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان ساروی پرداخت شد

ناعی لالائی گفت:در سال گذشته۳۰۴ میلیون تومان به ۱۰۶۷ دانش آموز و۱۹۶ دانشجوی تحت حمایت این نهاد در زمینه تحصیلی و شهریه دانشگاه مساعدت شده است.

«مرتضی ناعی لالائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه  ۶۲۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری بوده و از خدمات این نهاد بهره مندند، اظهار کرد: توانمند سازی فکری و فرهنگی مهمترین رویکرد کمیته امداد در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است.
 
 
 
رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری افزود:۱۳۰ میلیون تومان در زمینه های لوازم التحریر،کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه تقویت  بنیه تحصیلی در سال گذشته به ۱۰۶۷ دانش آموز تحت حمایت مساعدت شد.
 
 
 
 ناعی ادامه داد : از ۱۰۶۷ دانش اموز تحت حمایت ۴۲۰ نفر در مقطع ابتدایی و ۳۹۰ نفر در مقطع متوسطه اول و ۲۵۷ نفر در مقطع متوسطه دوم در حال تحصیل هستند.
 
 
 
وی با بیان اینکه ۷۰ در صد دانش آموزان در مناطق شهری و ۳۰ در صد در مناطق روستایی ساکن هستند، تصریح کرد:کمک به دانش آموزان نیازمند روحیه خود باوری و اعتماد بنفس آنان را افزایش می دهد.
 
 
 
ناعی با بیان اینکه ۳۰۴ میلیون تومان برای تامین هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان تحت حمایت طی سال گذشته پرداخت شده است، افزود:در حال حاضر ۱۹۶ دانشجو از خدمات تحصیلی و فرهنگی این نهاد بهره مند هستند.
 
 
کد خبر 1043591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha