حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همه واجب است/ با هر گونه تظاهر به روزه خواری برخورد می‌شود

در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر دماوند مطرح شد، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همه واجب و با هر گونه تظاهر به روزه خواری برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،‍ اولین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر دماوند در سال جدید به ریاست امام جمعه شهرستان دماوند و با حضور اعضای این ستاد به میزبانی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، سرهنگ پاسدار عرب، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند، تقی زاده، دادستان شهرستان دماوند ، احمدی رییس اداره صمت و نمایندگان نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان حضور داشتند.
در این جلسه مصوب شد، کلیه رستوران‌ها، اغذیه فروشی ها، سفره‌خانه‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، کافه‌ها از اذان صبح تا اذان مغرب تعطیل باشند.هیچ ارگان و نهادی اجازه مجوز  فعالیت به گروه شغلی بالا را در ایام ماه رمضان ندارد و در صورت مشاهده بر خورد قانونی خواهد شد.حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همه واجب و با هر گونه تظاهر به روزه خواری برخورد می‌شود.
لازم به ذکر است، در این نشست مقرر شد، فضاسازی تبلیغاتی شهر و روستا در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان و روزه داری توسط دهیاران و شهرداران در سطح شهرها و روستاهای شهرستان انجام شود.

 

کد خبر 1043635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha