کمپین رمضانی مسجد مرکزی ماساچوست

جامعه اسلامی ماساچوست غربی کمپین رمضانی «پایان دادن به رنج گرسنگی» را از روز ۱۱ آوریل آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « masslive»،جامعه اسلامی ماساچوست غربی کمپین رمضانی «پایان دادن به رنج گرسنگی» را روز 11 آوریل (یکشنبه 22 فروردین)  از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر برگزار می کند.

 

جمع آوری کمک های مالی ، همانطور که سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین انجام شد سالیانه توسط جامعه اسلامی ماساچوست برگزار می شود و مواد غذایی فاسد نشدنی برای ماه مبارک رمضان تهیه می شود.

 

برگزارکنندگان این کمپین که انتظار می رود «ویلیام ریچلت» شهردار ماساچوست  و «پاول کانر»، رئیس پلیس این شهر به آنها بپیوندند ، امیدوارند همانطور که سال گذشته این رویداد برای کمک به تأمین نیازهای غذایی مسلمانان و غیرمسلمانان ، 5000 دلار جمع آوری کرد،امسال نیز مبلغ قابل توجهی برای پایان دادن به رنج گرسنگی جمع کند.

 

انجمن اسلامی ماساچوست اعلام کرد که امسال نیز این کمک ها به صورت آنلاین جمع آوری خواهند شد.

 

دکتر «سلیم باجوا »، پزشک و عضو انجمن هالووک در این باره گفت: مسجد مرکزی ماساچوست مرکز در آستانه ماه رمضان خدمات غیرحضوری به  همه مسلمانان در این شهر ارائه می دهد.

 

باجوا گفت: به طور معمول ما در این ماه حضور پررنگی را در مساجد شاهد هستیم اما به دلیل محدودیت های مربوط به کرونا فعالیت های مساجد کاهش پیدا کرده است.

 

وی افزود: ما نمازهای یومیه را در  زمان کوتاه تر و تعداد محدود شرکت کنندگان در ماه رمضان اقامه خواهیم کرد.

کد خبر 1043670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha