توزیع ۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لنده

همزمان با برگزاری پنجمین مرحله از اجرای رزمایش بزرگ «احسان و همدلی»، ۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لنده توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع پنجمین مرحله از بسته های معیشتی توسط گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان لنده به همت ستاد اجرایی امام (ره) بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

حجت الاسلام «سید محمود الهی نیا» در این آئین با اشاره به فضیلت های ماه رمضان، گفت: کمک به نیازمندان در این شرایط حساس کنونی یک اقدام قابل تحسین بوده که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به درستی این ماموریت را در کنار سپاه و بسیج اجرایی کرده است.

 

امام جمعه موقت شهرستان لنده اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان دستگیری از نیازمندان و کمک به بهبود وضعیت معیشتی آنان می تواند بخشی از نیازهای نیازمندان را رفع کند.

 

«سلمان تاج الدینی» هم گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پنجمین مرحله توزیع ارزاق خود با حمایت گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) لنده تعداد ۸۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه و حبوبات در اختیار این گروه جهادی قرار داده که برای محرومین در مناطق دور افتاده روستاها در شهرستان لنده در نظر گرفته شده است.

 

مسئول گروه جهادی حضرت ولی عصر(عج) لنده یادآور شد: این پنجمین مرحله از اجرای رزمایش بزرگ احسان و همدلی است که با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح شهرستان لنده اجرایی شده است.

کد خبر 1043720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha