۲۸میلیون مسافر از طریق خطوط قطار شهری در سال گذشته جا به جا شده اند

مبین مقدم گفت:براساس آمار ادر سال گذشته ۲۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و۸۲ مسافر از طریق خطوط قطار شهری مشهد جابجا شده اند که از این تعداد در سال ۹۹ حدود ۱۹میلیون و۲۲۵ هزار و۸۴۶ مسافر از طریق خط یک و ۸میلیون و ۸۹۹ هزارو ۲۳۶ مسافر از طریق خط دو جابجا شده اند.

«وحید مبین مقدم» گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: براساس آمار از ابتدا تا انتهای سال ۹۹ تعداد ۲۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و۸۲ مسافر از طریق خط یک و دو قطار شهری مشهد جابجا شده اند که از این تعداد در سال ۹۹ حدود ۱۹میلیون و۲۲۵ هزار و۸۴۶ مسافر از طریق خط یک و ۸میلیون و ۸۹۹ هزارو ۲۳۶ مسافر از طریق خط دو جابجا شده اند.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اضافه کرد: این درحالی است که در سال ۹۸تعداد ۶۰ میلیون و ۴۶۵هزار و۷۶۷ هزار نفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد جابجا شده بودند که از این تعداد ۴۶ میلیون و ۱۵۰ هزارو۷۲۱ مسافر از طریق خط یک و ۱۴میلیون و ۳۱۵ هزار و۴۶ مسافر نیز از طریق خط دو قطار شهری جابجا شده اند.

 

مبین مقدم با بیان اینکه مقایسه آمار نشان دهنده کاهش جابجایی ۳۲میلیون و ۳۴۰ هزارو ۶۸۵ مسافر از طریق خطوط قطار شهری در سال ۹۹ نسبت به مشابه سال ۹۸ است، اظهارکرد: دلیل این کاهش توقف حدود سه ماه فعالیت خطوط قطار شهری و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۹۹ ایستگاه های شریعتی، پارک ملت، بسیج، غدیر و طالقانی در خط یک و ایستگاه های شریعتی، مفتح، طبرسی، شهدا و شهید کاوه پرتردد ترین ایستگاه های خطوط قطار شهری مشهد بوده اند.

کد خبر 1043721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha