دشمن برای ایجاد اختلال در معیشت مردم به حوزه اقتصادی وارد شده است

سنجری گفت:یکی از حوزه های که دشمن برای ایجاد اختلال در آن ورود پیدا کرده است، حوزه ها و مباحث اقتصادی است که به تبع آن با وارد کردن فشارهای معیشتی بر مردم در آرامش و رفاه جامعه اثر منفی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۱۸ فروردین) در جلسه تجلیل از مسئولان حراست سازمان و شرکتها و موسسات تابعه این نهاد که به مناسب هفته سربازان گمنام برگزار شد، گفت: هر مجموعه برای رشد و توسعه فعالیتهای خود نیاز به امنیت دارد و واحدهای حراستی نقش مهم و باارزشی را در تامین این امنیت و ایجاد فضایی مناسب برای تحقق اهداف و برنامه ها دارند.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: یکی از حوزه های که دشمن برای ایجاد اختلال در آن ورود پیدا کرده است، حوزه ها و مباحث اقتصادی است که به تبع آن با وارد کردن فشارهای معیشتی بر مردم در آرامش و رفاه جامعه اثر منفی بگذارد از این حیث واحدهای حراستی در بنگاه های اقتصادی رسالت و مسئولیت مهمتری را خواهند داشت و باید فضای کسب و کارها را در مجموعه های خود به سمت امنیت و آرامش هدایت کنند.

 

وی تصریح کرد: از این رو مسئولان حراست شرکتها و موسسات با تخصص و درایت خود ضمن شناسایی موانع، تهدیدها، گلوگاه ها و انعکاس مناسب آن به بخش های مدیریتی و ورود به موقع به حوزه کنترل و پیشگیری، زمینه های لازم برای ایجاد محیطی سالم و امن برای فعالیتهای اقتصادی فراهم کنند.

 

سنجری تاکید کرد: با توجه به شعار امسال به عنوان نقشه راه همه مجموعه های کشور، برنامه عملیاتی را بر اساس رسالتهای سازمان ترسیم کرده ایم و باید از همان ابتدای سال مطابق تحقق بودجه مصوب برای تحقق تعهدات و برنامه ها تلاش کنیم در این راستا انتظار می رود، حراست ها به وظایف صیانتی و پیشگیرانه و کنترل عملکردها بر اساس رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه ها، عمل کنند.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تلاش همدلی و هم افزایی با یکدیگر و ایجاد بستری امن و سالم بتوانیم مجموعه سازمان و واحدهای تابعه را سمتی هدایت کنیم که زمینه پیشرفت و رشد اقتصادی را در سازمان همیاری فراهم کنیم.

کد خبر 1043722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha