مراکز فرهنگی و هنری سه شهرستان خراسان شمالی تعطیل شد

در پی شدت گرفتن شیوع کرونا، فعالیت نگارخانه ها، سالن های سینما و نمایش، آموزشگاه های آزاد هنری و سینمایی و نمایشگاه های فرهنگی سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین تا اطلاع بعدی متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم ضمن قدردانی از اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه، اعلام کرد: نظر به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل‌گیری تجمعات پرخطر به‌منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن‌های سینما، تئاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی  از امروز (چهارشنبه) 18 فروردین در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

یادآور می شود، این ممنوعیت آموزش‌های حوزه فضای مجازی را دربر نمی‌گیرد و تنها شامل آموزش‌های حضوری (گروهی و انفرادی) است و از سرگیری و یا تمدید ممنوعیت فعالیت مراکز فوق تابع مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا است.

 

بر اساس آخرین فهرست اعلام شده رنگ‌بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا شهرستان های گرمه، جاجرم و فاروج نارنجی و شهرستان های مانه و سملقان و راز وجرگلان زرد است.

 

 

کد خبر 1043746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha