برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام جزایری گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را طراحی و تدوین کرده که نویدبخش ماهی پر نشاط همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

«حجت الاسلام سید علی جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را طراحی و تدوین کرده که نویدبخش ماهی پر نشاط همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز فعالیت های این سازمان را در ماه مبارک رمضان را به سه بخش قرآنی، فرهنگی و ورزشی تقسیم کرد و افزود: در بخش قرآنی طرح ویژه تلاوت در محله را برگزار خواهیم کرد این طرح درب منازل مسکونی همانند روضه های خانگی محرم برگزار می شود که شامل، تلاوت و تفسیر قرآن خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این در بخش قرآنی جشنواره قرآنی در هشت منطقه شهرداری اهواز برگزار خواهد شد که شامل مسابقات قرآنی، تفسیر، تواشیح و ... است که نشان دهنده ترکیب مطلوب معنویت همراه با نشاط را در ماه مبارک رمضان است و این جشنواره ها در فضای باز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جزایری به ویژه برنامه های فرهنگی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره کتابت نور همانند سال های گذشته نیز برگزار می شود علاوه بر آن با همکاری هنرمندان خوزستان در موضوعات تولید محتوا، فضاسازی و ... صورت خواهند گرفت، در بحث جشن های آیینی، تاریخی و فرهنگی همزمان با میلاد امام حسن (ع) توجه به برنامه های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: توجه به تشکل های مردمی همواره از راهبردهای اساسی و بلندمدت در سازمان فرهنگی اجتماعی است که جهت ایجاد معنویت و ارتقای سطح معارف اسلامی و قرآنی در ماه مبارک رمضان تاثیر بسیاری دارد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز در پایان یاد آور شد: در صورت نبود ممنوعیت ها و محدودیت های برای برگزاری جام ورزشی رمضان این مسابقات در محلات اهواز برگزار خواهند شد که امیدواریم روزهای بانشاطی همراه با معنویت در پیش داشته باشیم.

 

کد خبر 1043762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha