برپایی مسابقه فرهنگی از فرازهای مناجات شعبانیه در قالب فضای مجازی/ حسینیه عاشقی به مناسبت ماه رمضان راه اندازی می شود

نوروزی فر با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و معرفتی به مناسبت ماه شعبان و ماه رمضان گفت: مسابقه فرهنگی از فرازهای مناجات شعبانیه در قالب فضای مجازی ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

« ابراهیم نوروزی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: ماه شعبان یکی از ماه های پرفضیلت الهی است که یکی از مهمترین اعمال این ماه فرستادن صلوات شعبانیه است که نشان دهنده تقرب به خدا و محبت به پیامبر اسلام(ص) است.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: سازمان بسیج مداحان استان البرز با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج و شورای قرآنی منطقه ۶ در قالب برپایی ۲ مسابقه فرهنگی با محوریت ماه شعبان اقدام کرده است.

 

وی ادامه داد: مسابقه فرازهایی از مناجات شعبانیه را به صورت کتبی طرح ریزی کرده است همچنین یک مسابقه شفاهی که فرازهایی از دعای شعبانیه انتخاب می شود و فرازها را به صورت صوتی به پیامک اعلام شده ارسال می کنند که تا ۱۰ ماه رمضان امکان فرصت در این دوره از مسابقات است. 

 

تدوین ۱۰ برنامه شاخص با عنون مجموعه مجمع الذاکرین استان البرز در سال جاری

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و معرفتی به مناسبت ماه شعبان و ماه رمضان بیان کرد: مسابقه فرهنگی از فرازهای مناجات شعبانیه در قالب فضای مجازی ویژه برادران و خواهران برگزار می شود. 

 

نوروزی فر اظهار کرد: اهل بیت (ع) مصداق کشتی نجات هستند که هر کس به آنان تمسک پیدا کند نجات خواهد یافت و ماه شعبان فرصت خودسازی و ایجاد قرب به اهل بیت(ع) است. 

 

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز با اعلام تدوین ۱۰ برنامه شاخص به مناسبت سال ۱۴۰۰ که به صورت مجموعه مجمع الذالکرین اجرا می شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه رمضان حسینیه عاشقی در جوار امامزادگان شاخص استان باحضور مداحان و شاعران اهل بیت (ع) راه اندازی و در فضای مجازی پخش می شود. 

 

 

کد خبر 1043777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha