افتتاح پروژه های مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان 

حسین معروفی گفت: امروز به همت جهادگران ۲۱۲ پروژه به ارزش ۴ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان شامل ۱۰۴ واحد مسکن که ۷۸ واحد تعمیر و نوسازی، ۲۱ واحد احداث مسکن محرومین، ۵ واحد احداث مسکن مددجویان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۸ فروردین سردار معروفی به منظور بازدید و افتتاح پروژه های مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان جیرفت به این شهرستان سفر کرد.

 

«حسین معروفی» در حاشیه افتتاح پروژه های مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان جیرفت، گفت: به فضل الهی امروز قبل از ماه مبارک رمضان شاهد دومین مرحله از افتتاح پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی شهرستان جیرفت هستیم.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: شتاب کارهای جهادی در استان با رویکرد انقلابی و اعتقادی بسیار خوب بوده و هماهنگی ها بین رده های نهادهای حمایتی برای مردم و مستضعفین در استان به ویژه جنوب و شرق استان خوب است.


وی افزود: قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی به طور جدی در استان فعال است.


معروفی با اشاره به این که رویکرد گروه های جهادی در سال ۱۴۰۰ تغییر می کند، خاطرنشان کرد:  حرکت ها و کارهای جهادی این گروه ها بر اساس امکانات جدید و مشارکت بیشتر مردم است و با توجه به ریل گذاری که در سال ۱۳۹۹ انجام شده با شتابی چند برابر در سال ۱۴۰۰ به فضل الهی در سراسر استان به ویژه در مناطق نیازمند برای مردم انجام می دهیم.



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز در شهرستان جیرفت به همت جهادگران ۲۱۲ پروژه به ارزش ۴ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان شامل ۱۰۴ واحد مسکن که ۷۸ واحد تعمیر و نوسازی، ۲۱ واحد احداث مسکن محرومین، ۵ واحد احداث مسکن مددجویان که با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)، احداث ۲ سالن ورزشی برای استفاده عام مردم به بهره برداری رسید و سالن های ورزشی مجموعه بسیج متعلق به مردم است.


وی اظهار کرد: احداث ۸۱ سرویس حمام و دستشویی در منطقه دهنو، طرح کرامت است انجام شد، تعمیر و بازسازی ۵ باب مدرسه در سطح شهرستان جیرفت، احداث ۴ پایگاه مقاومت و طرح اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی ۱۶ طرح اجرا شد.


معروفی اضافه کرد: حرکت های جهادی را به صورت قرارگاهی دنبال می کنیم اما یک کار ویژه ای ۳ ماه قبل از سالگرد حاج قاسم سلیمانی با کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت تفاهم نامه منعقد شد، بحث اشتغال بود که با رقم ۸۶ میلیارد تومان کار شروع شده، استان کرمان جزء استان های پیش رو است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امسال با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوع اشتغال را در اولویت کارها قرار دادیم و این اولویت به این معنا نیست که ما در حوزه آب شرب، مسکن، جهیزیه  یا مسائل فرهنگی و اجتماعی را نادیده بگیریم اما اشتغال اولویت اول ما است.


وی در خاتمه تاکید کرد: رهبری امسال را به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مطرح کردند و امیدواریم موانع اصل این حرکت ها با مدیران انقلابی، جهادی، مردمی و خستگی ناپذیر که شعار و باطن آنها نوکری به مردم باشد، بهترین شرایط برای مردم به وجود آید.

کد خبر 1043786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha