خدمت رسانی ۱۱ گروه جهادی به مردم/ سپاه در راستای مبارزه با کرونا یار و حامی کادر بهداشت و درمان است

سردار کریمی به خدمت رسانی ۱۱ گروه جهادی به مردم در بخش های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار« محسن کریمی»  در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان های اراک، ضمن تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان، گفت: مدافعان سلامت در طول این یک سال مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با ویروس ناشناخته ایستادگی کردند و تقدیر از این دلیر مردان و شیر زنان وظیفه همگانی است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن با کادر بهداشت و درمان نهایت همکاری را داشته باشیم، افزود: امید است هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری از جامعه باشیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد ولایی، مردمی و انقلابی است که در حوزه های مختلف، ماموریت پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: سپاه و بسیج در طول این یک سال فعالیت های گسترده ای را در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام دادند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

این مقام ارشد استان ادامه داد: سپاه روح الله با ۲۴ قشر تخصصی به دنبال پاسداری از انقلاب و خدمت همه جانبه به مردم است که بیش از ۱۱ هزار گروه جهادی در این راستا در عرصه های مختلف به مردم خدمات موثر ارائه می دهند.

 

سردار کریمی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران به دنبال توانمند سازی مردم در همه حوزه ها است، گفت: با توجه به شرایط جامعه یکی از عرصه های تمرکز سپاه و بسیج حوزه بهداشت و درمان است که در طول این یک سال به وضوح شاهد خدمت رسانی همه جانبه برای مقابله با بیماری و کاهش آسیب های ویروس بودیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه مجاهدت های سپاه و بسیج در خصوص مقابله با بیماری کرونا از همان ابتدای بیماری به وضوح اثرگذار بود، اظهار کرد: اوج این مسئله در طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی رقم خورد و امروز با توجه به شیوع موج جدید مرحله جدید طرح با قوت فعال شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سپاه در راستای مبارزه با کرونا یار و حامی کادر بهداشت و درمان است، گفت: نیروهای سپاه و بسیج از همان ابتدا تمام قد برای سربازی به میدان آمدند و بر خود وظیفه می دانند که در حوزه سلامت و بهداشت مردم همچون میدان های نبرد دیگر نقش آفرینی کنیم.

کد خبر 1043787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha