برگزاری ۳۵۰ برنامه عمومی و شاخص در هفته انقلاب اسلامی فارس

سردار بوعلی گفت: ۳۰۰ برنامه عمومی و ۵۰ برنامه شاخص با مشارکت سازمان‌های مختلف در استان فارس در هفته انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 18 فروردین) در مراسم افتتاح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس و رونمایی با از مستند «روایت فتح» مربوط به 9 شهید استان فارس گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان فارس برای این هفته برنامه‌های بسیار متنوع و پرمحتوایی در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: ۳۰۰ برنامه عمومی و ۵۰ برنامه شاخص با مشارکت سازمان‌های مختلف در استان فارس در هفته انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این برنامه ها از تمام ظرفیت‌های استان استفاده شده و فعالان فرهنگی و انقلابی استان از آنها حمایت می‌کنند و  همکاری  متخصصان و حمایت سازمان‌ها در اجرای موفق طرح‌های فرهنگی از این دست نقش مهمی ارد.

سردار بوعلی تصریح کرد: شناسایی استعدادهای سراسر استان فارس و پرورش آنها برای اجرای برنامه های فرهنگی اهمیت بسزایی دارد و تمامی مسئولان و سازمان‌ها بای ضمن شناسایی این استعدادها، آنها را مورد حمایت قرار دهند.

خاطر نشان می شود، همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح برنامه‌های این هفته استان فارس در سالن «كوثر» مجموعه «امام علی(ع)» سپاه فجر توسط سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شد و این مراسم همراه با رونمایی از مستند «روایت فتح» مربوط به 9 شهید استان فارس، معرفی شهید شاخص هنرمند استان در سال 1400 و تدوین و چاپ كتاب 113 شهید هنرمند استان بود.

کد خبر 1043802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha