خدمات سپاه به مردم مقطعی نیست/ پیک جدید کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی قابل کنترل است

حسین معروفی گفت: خدمات و اقدامات سپاه مقطعی نیست که رها شوند بلکه در هر زمانی که نیاز باشد، انجام می شود چرا که رسالت و ماموریت بسیج محوری است و اگر کسی که بخواهد رسالت خود را انجام دهد زمان و مکان خاص نمی شناسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین معروفی» در حاشیه اجرای طرح شهید رهنمون، گفت: بسبج به فرموده مقام معظم رهبری مظهر مردم سالاری دینی است، بسیج، بسیج انقلاب است و انقلاب با مردم آن تعریف می شود هر کجا مردم به بسیج نیاز داشته باشند به عنوان ملجا و کمک کننده و تکیه گاه مردم است چون بسیج، از جنس مردم برای مردم و با مردم است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: فرهنگ آن فرهنگ اهل بیت و عاشورا است و این فرهنگ بن بست شکن، بسیج زاییده عاشورا اباعبدالله است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک مثلث انقلابی، اعتقادی و مردمی تعریف می شود که ضلع مردمی آن بسیج مستضعفین است.


وی بیان کرد: امروز در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت به صورت یک پک کامل حرکت های جهادی و انقلابی و طرح های مختلف همچون طرح همگام با کشاورز برای علمی کردن سطوح کشاورزی در بحث دامپزشکی و طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت، در بسیج سازندگی عمران و آبادانی و خدمت به محرومین، کمک مومنانه به نیازمندان فعالیت دارد.


معروفی اظهار کرد: یکی از این اقدامات، طرح شهید رهنمون است که با کمک یکی از پایگاه های مقاومت بسبج از صبح امروز در مرکز بهداست روستای کوگوئیه آغاز شده و روانشناسان، پزشکان، پرستاران، پیرا پزشکان به طور داوطلبانه و جهادی در این منطقه مردم را به صورت رایگان ویزیت می کنند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: خدمات و اقدامات سپاه مقطعی نیست که رها شوند بلکه در هر زمانی که نیاز باشد، انجام می شود چرا که رسالت و ماموریت بسیج محوری است و اگر کسی که بخواهد رسالت خود را انجام دهد زمان و مکان خاص نمی شناسد چه مردمی سزاوار تر و بهتر از مردمان ما در ایران اسلامی، در استان کرمان و مردمان نجیب، سلحشور ما در جیرفت برای خدمت هستند.


وی عنوان کرد: شهرستانی که انسان های بزرگی همچون شهیدان طیاری، بینا، مشایخی، پایدار، سیر فر و حسینی در دوران دفاع مقدس عصاره مردم جنوب کرمان و جیرفت بودند تقدیم کردند و تاریخ به وجود آنها افتخار می کند و ما مردم منطقه و جیرفت را با این انسان های بزرگ می شناسیم.


معروفی تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح بسیار حساس و مهمی برای مقابله با کرونا است که از ۵ آذر سال گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد و با جدیت دنبال می شود، برای اجرای این طرح در استان با دانشگاه علوم پزشکی و استاندار هماهنگ بوده و همکاری داریم.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: به عنوان سپاه و بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است قطعا برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی گیریم و به فرماندهان ابلاغ کردیم برای خدمت به مردم نیاز به ابلاغ و اجازه ما ندارید، هر چه که در سپاه و بسیج داریم متعلق به مردم است.


وی ابراز کرد: در طرح شهید سلیمانی مانند سال ۹۹ که در زمبنه های کنترل، غربالگری و ضدعفونی شروع کردیم تا پایان این ویروس در کنار مردم هستیم مخصوصا اکنون که در پیک چهارم هستیم و ما به شدت نگرانیم که استان ما نیز در وضعیت قرمز قرار  گیرد.


معروفی در خاتمه تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی به عنوان طرحی محله محور و خانواده محور می تواند در رهگیری و جداسازی به طور مهم و در بحث کنترل و درمان کمک کند و ما در کنار مردم هستیم و امیدواریم با همت بزرگ مردم بتوانیم این پیک را پشت سر بگذاریم و ماه رمضان خوبی برای بهره معنوی داشته باشیم.

کد خبر 1043811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha