تاکید استاندار ایلام بر مشارکت عمومی در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس

نوذری با بیان اینکه به فراخور کمک های دولتی باید از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز باید در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده کرد، گفت: در صورت تکمیل این پروژه، مردم استان که قصد سفر به مشهد را دارند می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۸ فروردین) در نوزدهمین نشست هماهنگی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، اظهار کرد: ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس کاری بزرگ برای استان و حضور سهل و بدون دغدغه زوار آن حضرت در جوار حرم رضوی است.

 

« محمد نوذری» با تاکید بر اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین، نهادهای مختلف است، ابراز کرد: باید از افراد معتمد که ظرفیت اجتماعی و  مورد اعتماد را در بین آحاد مردم دارند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کرد.

 

وی یادآور شد: ظرفیت بسیج ظرفیت بزرگی است که در همه روستاها و مناطق شهری و محلات پایگاه بسیج وجود دارد و ظرفیت پایگاه های مقاومت در محلات و مساجد می تواند تحول بزرگی در زمینه جلب مشارکت عمومی ایجاد کند، بنده ظرفیت بسیج را ظرفیت بزرگی می دانم.

 

استاندار ایلام یادآور شد:  شرکت ها و کارگاه های صنعتی بزرگ، فعال و بومی استان می توانند پای کار بیایند و حتی مصالح مورد نیاز برای ساخت زائرسرا را  تامین کنند، در صورت تکمیل این پروژه، مردم استان که قصد سفر به مشهد دارند می توانند از امکانات و اسکان آن در مدت اقامت خود استفاده کنند.

نوذری گفت: به فراخور کمک های دولتی باید از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز باید استفاده کرد، هر جایی که کار به خود مردم سپرده شود به طور قطع ما در آنجا موفق خواهیم بود و باید با توجه به افزایش هزینه ها، شرایط زمانی را در جلب مشارکت عمومی را نیز در نظر گرفت که در حداقل زمان این پروژه به سرانجام برسد.

 

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های که در استان ایلام می توانند در این امر مشارکت داشته باشند از طریق کارگروه استانی در این زمینه شناسایی شود، گفت: از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده شود،کشاورزان، دامداران، خیرین که این ظرفیت را  در مشارکت در ساخت پروژه را دارند شناسایی شوند و در این امر حسنه مشارکت کنند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت ها برای تکمیل زائرسرا استفاده شود، خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های بسیار خوبی از طریق خیرین استان و کشور جمع‌آوری و برای تکمیل پروژه اقدام شده ولی برای تکمیل زائرسرا باید نسبت به جمع آوری کمک‌های بیشتر تلاش بیشتر کنیم.

کد خبر 1043820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha