کاهش جرایم در جهرم نسبت به مدت مشابه سال گذشته

رزمجویی گفت: جرایم در ایام نوروز در شهرستان جهرم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش روبه رو بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) در دیدار با امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جدا از بحث وظیفه ذاتی خود در التزام بخشی شهری، همراهی با مجموعه‌های دیگر در سطح شهرستان که در حوزه های مختلف نیاز به کار گروهی دارند را در برنامه خود قرار داده است.
 

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی در سال 99 و در بحث پیشگیری از وقوع جرایم و پیگیری آن، مشاوره و راهنمایی در حوزه های تخصصی و پلیس راهور را از دیگر فعالیت های این یگان عنوان کرد.

 

 رزمجویی با اشاره به اینکه در ابتدای سال و با توجه به پیش بینی ها در مورد افزایش دید و بازدیدهای نوروزی و ترددهای بین شهری برنامه ریزی در این زمینه نیز در دستور پلیس جهرم قرار گرفت، عنوان کرد: در زمینه اقدامات مربوط به وظایف نیروی انتظامی با تقسیم بندی های انجام شده به صورت جدی گشت های نیروی انتظامی انجام شد.

 

 وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ایام نوروز حادثه مهمی که قابل پیگیری باشد در جهرم رخ نداد، تاکید کرد: در سطح جهرم غیر از پلیس راهور واحدهای گشت انتظامی در نقاط شهر داشتیم تا جرایم را نسبت به سال گذشته کنترل کنیم.

 

رئیس پلیس انتظامی جهرم با اشاره به اینکه در ایام نوروز که از 28 اسفند آغاز تا 15 فرودین ادامه داشت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته جرایم خاصی به وقوع نپیوست، عنوان کرد: شهرستان جهرم در بین شهرستان های استان فارس رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

 

وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم در جهرم، تصریح کرد: همچنین 17 درصد افزایش کشفیات سرقت جرایم مهم در جهرم گزارش شده است.

 

رزمجویی گفت: همچنین در بحث تصادفات از نظر میزان فوتی های درون شهری با کاهش رو به رو بوده اما از نظر تصادف جرحی افزایش داشتیم. 

 

وی همچنین به کاهش تصادفات برون شهری در جهرم به نسبت سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش سفرها امسال وضعیت شهرستان نسبت به مدت مشابه و در مقایسه با شهرهای دیگر خوب و قابل قبول است.

کد خبر 1043834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha