قول مساعد وزیر نفت برای حمایت از اکتشاف نفت و گاز و پتروشیمی گلستان

سنگدوینی گفت: وزیر نفت و کمیسیون انرژی برای حمایت از اکتشافات نفت و گاز گلستان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» شامگاه امروز (چهارشنبه 18 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دکل حفاری داخل استان گلستان و منطقه گمیشان مستقر شده است و این مهم نویدی برای توسعه استان گلستان است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر ارزی و ریالی نزدیک به 500 میلیارد تومان دولت و وزارت نفت برای اجرای این پروژه هزینه کرده است و دکل اکتشاف کار خود را شروع کرده است و 280 روز برای حفاری چاه به عمق سه هزار متر قرارداد دارد و امیدواریم گاز و نفت در این منطقه استخراج شود.

 

سنگدوینی یادآور شد: با حضور استاندار در این رابطه با وزیر نفت گفتگو کردیم و دغدغه های استان در این زمینه و پتروشیمی را مطرح شد و وزارت نفت قول همکاری در این زمینه را ارائه کرد و هچمنین کمیسیون انرژی نیز برای حمایت اعلام آمادگی کرده است.

 

وی گفت: قطعا استخراج نفت و گاز در گمیشان باعث ایجاد پالایشگاه و توسعه صنایع در این منطقه می شود و از سویی دیگر با توجه به اینکه استان گلستان در انتهای مسیر لوله کشی گاز کشور قرار دارد استخراج گاز در استان می تواند دغدغه های مردم این استان را کاهش دهد.

 

کد خبر 1043857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha