فراخوان جشنواره مجازی رسانه ای «بهار همدلی و سازندگی»

فرخیانی از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای «بهار همدلی و سازندگی» با موضوع زلزله سی سخت به مناسبت هفته هنر انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصطفی فرخیانی» امروز (۱۸ فروردین ماه) با بیان این خبر گفت: این جشنواره استانی به مناسبت هفته هنر انقلاب و با هدف تجلیل از فعلان حوزه خبری و رسانه ای استان در امر اطلاع رسانی زلزله شهر سی سخت و روستاهای حومه و همچنین بیان آلام و دردهای بجا مانده از اثرات زلزله با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به صورت مجازی برگزار می شود.


مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جشنواره رسانه ای «بهار همدلی و سازندگی» در چهار بخش مقاله و گزارش، کلیپ خبری، تیتر و خبر و عکس خبری با موضوعات زلزله سی سخت، خدمت رسانی نهادها و سازمان ها، امدادرسانی گروه های مردمی، همدلی مردم و تسکین آلام توسط هم وطنان و رویدادهای فرهنگی هنری در زلزله سی سخت برگزار می شود.


فرخیانی زمان ارسال آثار را تا 26 فروردین ماه 1400 اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب فایل pdf با مشخصات کامل از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره 09171454289 ارسال کنند.


وی یاد آور شد:حوزه هنری استان علاوه بر این جشنواره برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف هنری تدارک دیده تا در هفته هنر انقلاب ( 18 لغایت 25 فروردین ماه) در شهر سی سخت و حومه برگزار کند.


 
 
 
کد خبر 1043876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha