توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان

شلیش‌پور از توزیع بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در استان به همت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «یعقوب شلیش پور» شامگاه (چهارشنبه ۱۸ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره‌گیری از کمک‌های مومنانه در دوران شیوع کرونا و در راستای اولویت‌های ابلاغی ریاست جمهوری پیرامون استفاده از خیرین و سازمان‌های مردم نهاد جهت تامین بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌‌پذیر، اداره کل امور اجتماعی استانداری از ظرفیت سمن ها و نهادهای خیریه بهره برده است. 

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان افزود: در این راستا با همکاری سمن ها و نهادهای خیریه تعداد 20 هزار و 400 بسته معیشتی و بهداشتی و بیش از 20 هزار ماسک را در هفته آخر اسفندماه 1399 و دو هفته نخست سال 1400 توزیع کردیم.

 

وی تصریح کرد: این بسته ها در شهرستان‌های آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اندیمشک، ایذه، اهواز، باغملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان و هویزه در اختیار اقشار کم برخوردار قرار گرفته است.

 

کد خبر 1043900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha