تعطیلی واحدهای طلافروشی در جهرم و خفر

قنبرزاده گفت: با توجه به تغییر وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر واحدهای تحت پوشش صنف طلا و جواهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

«جابر قنبرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به وضعیت اسفناک شهر جهرم و خفر و قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی، طبق دستور ستاد استانی کرونا و اتاق اصناف استان فارس از امروز پنج شنبه 19 فروردین فعالیت کلیه واحدهای تحت پوشش صنف طلا و جواهر فروشان شهرستان جهرم و خفر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم با اشاره به شیوع گسترده بیماری در سطح کشور و شهرستان جهرم از سایر شهروندان و واحدهای صنفی خواست رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش مورد توجه و عمل قرار دهند.

 

وی همچنین به فعالیت واحدهای صنفی میوه و تره بار، مرغ، ماهی و گوشت در شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و گفت: از متولیان این واحدها که جزء گروه های یک شغلی محسوب می شوند و تعطیلی مشمول این گروه نمی شود، تقاضا داریم در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش کوشا باشند.

 

قنبرزاده با تاکید بر اینکه رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و الکل توسط متصدی واحدهای صنفی الزامی است، عنوان کرد: همچنین این واحدهای برای کنترل شیوع گسترده کرونا از ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک خودداری کنند.

 

رئیس اتاق اصناف جهرم در پایان تاکید کرد: در صورت عدم رعایت نکات ذکر شده توسط واحدهای صنفی، آن واحد صنفی پلمب و مطابق قانون با آنان برخورد می شود.

 

کد خبر 1043933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha