جشنواره داستان نویسی کوتاه«قلم جوان» در زنجان برگزار می شود

جشنواره داستان نویسی کوتاه«قلم جوان» در محورهای علمی تخیلی، مذهبی، ادبیات پایداری و طنز و کمدی ویژه دانش آموزان دختر و پسر زنجانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره داستان نویسی کوتاه«قلم جوان» در محورهای علمی تخیلی، مذهبی، ادبیات پایداری و طنز و کمدی ویژه دانش آموزان دختر و پسر زنجانی برگزار می شود.

 

محورهای جشنواره در بخش علمی و تخیلی شامل  زنجان 1450، قهرمان زنجانی من، اگر من رئیس قاره آسیا بودم، در بخش مذهبی شامل نماز و عبادت، غدیر و امامت، عفاف و پاکدامنی، مهدویت ، در بخش ادبیات پایداری شامل دفاع مقدس، شهدای هسته ای و علمی و شهدای زنجان اعلام شده است.

 

این جشنواره ویژه دانش آموزان پسر و دختر زنجانی در رده سنی 10 تا 12 سال دوره ابتدایی، 13 تا 15 سال متوسطه اول و 16 تا 18 سال متوسطه دوم است.

 

جوایز پیش بینی شده برای برگزیدگان اول تا سوم این جشنواره به ترتیب یک میلیون تومان، 800 هزار تومان و 600 هزار تومان همراه با جوایز نقدی و غیرنقدی است.

 

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 21 فروردین ماه تا 31 ادیبهشت ماه 1400 اعلام شده و علاقمندان برای شرکت می توانند آثار خود را از طریق شبکه های اجتماعی به آدرس @GDN_1400  ارسال کنند.

 

این جشنواره با همکاری ستاد اقامه نماز استان زنجان، سازمان فرهنگی اجتماعی شهراری، بنیاد بین المللی غدیر استان، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان، کنگره 3535 شهید استان زنجان و اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1043939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha